VÝMĚNY A VRÁCENÍ

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI/VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Na vrácení nákupu ze www.jababanga.com máte 30 dní od data odeslání objednávky.  Na zboží musí být zachovány všechny štítky a musí být v bezvadném stavu.

 

1. Stav zboží

Upozorňujeme, že zboží musí být zcela nové, nenošené a nepoškozené s visačkou. 

  

2. Vyplňte formulář, který naleznete níže a přidejte jej do balíčku - NEPOSÍLEJTE NÁM ODSTOUPENÍ MAILEM - POUZE PŘILOŽTE DO BALÍČKU

Vytiskněte a vyplňte příslušný dokument VRÁCENÍ ZBOŽÍ - Odstoupení od smlouvy

(Pokud nemáte tiskárnu - můžete napsat ručně na papír nebo přímo na druhou stranu faktury Vaše číslo účtu pro vrácení platby a důvod vrácení.)

 

3. Přiložte fakturu

Do balíčku přiložte fakturu nebo její kopii.

 

4. Zabalte balíček s přiloženými dokumenty a odešlete na níže uvedenou adresu. Pokud potřebujete zpětné odeslání zajistit, kontaktujte nás na emailu: adrianaf@email.cz

Zabalte balíček prosím tak, aby cestou k nám nedošlo k jeho poškození. A odešlete na adresu viz níže či na nejbližší zásilkovnu, což je White Žralok, Zeyerova ul, Olomouc, 77900.

 

JABABANGA

Masarykova 39

Olomouc

779 00

tel: 775848415

 

5. BUDEME VÁS INFORMOVAT PŘI PŘIJETÍ BALÍČKU

 

Jakmile si převezmeme Váš balíček, zašleme Vám informační email. Na vrácení finančních prostředků máme 2 týdny.

 

 

REKLAMACE ZBOŽÍ

 

Při reklamaci zboží prosím vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ a dále postupujte dle bodů 3 - 5 uvedených výše. 

 

Peníze budou vráceny stejnou platební metodou, kterou jste použil/a při nákupu.

Obdržíte potvrzení o vrácení e-mailem, jakmile toto bude provedeno.

Pokud uplynulo více než 14 dnů a dosud jste neobdrželi vrácené peníze na svůj účet, použijte prosím toto potvrzení a předložte jej ve své bance, aby vám mohli pomoci tento proces urychlit.

Náklady na vrácení budou odečteny od vrácené částky v případě vyzvednutí doma.

 

SPECIÁLNÍ PODMÍNKY

Vzhledem ke své charakteristice musí některé položky splňovat níže uvedené podmínky, aby mohlo být vrácení uskutečněno:

  • Plavky: musejí mít hygienickou nálepku.
  • Spodní prádlo:
    • Ženy: zboží je možno vyměnit nebo vrátit, pokud se nachází ve stejném stavu, v jakém bylo zakoupeno, a má zachovaný sáček nebo ochrannou nálepku, se kterými jsme vám jej zaslali.
    • Muži: položky spodního prádla není možno vyměnit ani vrátit.
    • Chlapec: spodní prádlo není možno vyměnit ani vrátit, kromě ponožek, punčocháčů, topů, body a spodních triček v zachovaném originálním balení.
  • Pyžama: toto zboží je možno vyměnit nebo vrátit, pokud se nachází ve stejném stavu, v jakém bylo zakoupeno. Zboží, jehož součástí je sáček, je nutno vrátit společně s ním.
  • Doplňky: je nutno vrátit je v sáčku nebo s neporušeným původním kartonovým obalem.
  • Vůně: musejí být vráceny v původním balení s ochrannou pečetí.
  • Kosmetické výrobky: je nutné je vrátit v původním zapečetěném obalu.
  • Soupravy: zboží, které je součástí soupravy, nelze vrátit odděleně.
  • Speciální balení a příslušenství: zboží, které má speciální balení (textilní tašky, speciální krabice, zboží TIE DYE atd.) nebo obsahuje další příslušenství, musí být vráceno spolu s nimi a v původním stavu.
Zpět do obchodu