Sleva 15% při nákupu nad 1000,- Kč při použití kupónu SLEVA15.

Výměny a vrácení

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI/VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

Na vrácení nákupu ze www.JabaBanga.com máte 30 dní od data odeslání objednávky.  Na zboží musí být zachovány všechny štítky a musí být v bezvadném stavu.

 

1. Stav zboží

Upozorňujeme, že zboží musí být zcela nové, nenošené a nepoškozené s visačkou. 

  

2. Vyplňte formulář, který naleznete níže a přidejte jej do balíčku - NEPOSÍLEJTE NÁM ODSTOUPENÍ MAILEM - POUZE PŘILOŽTE DO BALÍČKU

Vytiskněte a vyplňte příslušný dokument VRÁCENÍ ZBOŽÍ - Odstoupení od smlouvy

(Pokud nemáte tiskárnu - můžete napsat ručně na papír nebo přímo na druhou stranu faktury Vaše číslo účtu pro vrácení platby a důvod vrácení.)

 

3. Přiložte fakturu

Do balíčku přiložte fakturu nebo její kopii.

 

4. Zabalte balíček s přiloženými dokumenty a odešlete přes poštu či přes Zásilkovnu  na White Žralok, Zeyerova 855/15, Olomouc 9. Při tomto kroku musíte vždy uvést EMAIL A TELEFON, abychom na zásilku čekali.

Zabalte balíček prosím tak, aby cestou k nám nedošlo k jeho poškození. A odešlete na adresu:

 

JABABANGA

Masarykova 39

779 00 Olomouc

adrianaf@email.cz

tel. 775 84 84 15

 

5. BUDEME VÁS INFORMOVAT PŘI PŘIJETÍ BALÍČKU

 

Jakmile si převezmeme Váš balíček, zašleme Vám informační email. Na vrácení finančních prostředků máme 2 týdny

 

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Lhůta pro výměnu zboží jsou 3 týdny. 

Při výměně postupujte prosím následovně:

1. Vytvořte si na našem eshopu klasicky objednávku, kde do POZNÁMKY uvedete, že se jedná o VÝMĚNU. Vyberte platbu převodem, ale nic neplaťte. Pokud bude potřeba doplatku, když si vyberete zboží dražší - pošleme Vám upravené údaje k úhradě.

2. Zašlete nám původní zboží, které chcete vyměnit spolu s formulářem, který je ke stažení výše a do textu uveďte, že se jedná o výměnu. Popřípadě stačí napsat na klasický papír. Pokud si vyberete zboží levnější - uveďte i Vaše číslo účtu pro vrácení cenového rozdílu.

3. Jakmile nám bude balíček od Vás doručen, odešleme Vám nový.

Pokud na výměnu spěcháte - zavolejte nám na tel 775848415 popř napište sms a pošlete nám do mailu, popřípadě na whats app - vyfocený podací lístek a my nebudeme čekat než nám balíček od Vás dorazí a pošleme novou objednávku ihned.

 

 

 REKLAMACE ZBOŽÍ

 

Při reklamaci zboží prosím vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ a dále postupujte dle bodů 3 - 5 uvedených výše. 

 

Peníze budou vráceny stejnou platební metodou, kterou jste použil/a při nákupu.

Obdržíte potvrzení o vrácení e-mailem, jakmile toto bude provedeno.

Pokud uplynulo více než 14 dnů a dosud jste neobdrželi vrácené peníze na svůj účet, použijte prosím toto potvrzení a předložte jej ve své bance, aby vám mohli pomoci tento proces urychlit.

Náklady na vrácení budou odečteny od vrácené částky v případě vyzvednutí doma.

 

SPECIÁLNÍ PODMÍNKY

Vzhledem ke své charakteristice musí některé položky splňovat níže uvedené podmínky, aby mohlo být vrácení uskutečněno:

  • Plavky: musejí mít hygienickou nálepku.
  • Spodní prádlo:
    • Ženy: zboží je možno vyměnit nebo vrátit, pokud se nachází ve stejném stavu, v jakém bylo zakoupeno, a má zachovaný sáček nebo ochrannou nálepku, se kterými jsme vám jej zaslali.
    • Muži: položky spodního prádla není možno vyměnit ani vrátit.
  • Doplňky: je nutno vrátit je v sáčku nebo s neporušeným původním kartonovým obalem.
  • Zboží s možností personalizace: Vzhledem k tomu, že se jedná o personalizované zboží, nebude možné provádět výměny ani vrácení.  TRIČKO SE ZAŽEHLOVACÍ NÁŠIVKOU PÍSMENE lze vrátit pouze tehdy, pokud nebyla nášivka použita, a musí být vráceno společně s původním sáčkem obsahujícím nášivku.
  • Soupravy: zboží, které je součástí soupravy, nelze vrátit odděleně.
  • Speciální balení a příslušenství: zboží, které má speciální balení (textilní tašky, speciální krabice, zboží TIE DYE atd.) nebo obsahuje další příslušenství, musí být vráceno spolu s nimi a v původním stavu.